sâmbătă, 21 iunie 2008

nu tot ce zboara e centrare

Eram az dimineata si cantam barbie girl varianta punk ca trebuia sa ma duc la Institutul de Prognoza Metalurgica a Tarilor Balcanice ca sa-mi cunpar o saorma vreodata si ma barbieream cu gillette mach 3 si a venit un emo la mine sa-mi ceara putin lama.....ca asi daduse deja cu spuma de ras pe vene.
M-am uitat pe geam cam zis ca prea seamana cu reclama aia cand se rade gheiu ala si vine copilu nenea dane mingea si ala avea o egzema pa obraz an culorile nationalei, mam gandit or avea astia slogan nou: "Gillette®: the best an emo can get".
Iam zis dute bha de aci ca vinetele se coc an iulie, da el a zis sa ma duc iocu lama mea cu tot ca el e conponent al nou anfiintatului lot de juniori emo la steaua, alaturi de ochirosii( se pare ca nu au fost dintotdeauna rosi da sia bagat o bratara daia cu tinte an ochi).
Atunci miam dat seama ca lam mai vazut cand isi cunpara niste adidasi de aur din piata matache, de-l bateau tiganii cu levierul. Dar avea potential baiatu asa ca l-am loat an casa ca sa-l prezint prietenului meu indian caruia ai plac copiii, daca nu ma credetz vedetz filmele de mai jos
Pan la urma nam mai esit din casa si an contenplat la care e mai grav, sa cazi in pacat sau sa cazi an cacat? Sau poate un pitic sa traiasca in buricul unui tigan manelar gras?ah de melodia aia.....barbie si ken foloseau prezervative???
mam apucat demonolatrie



micky maus upt doo blonde

Niciun comentariu: