marți, 24 iunie 2008

Comvorbiri literare cu taxa inversa


TSaaa uite asa a venit si bacul.

Asa cum sta bine unui grup de intelegtuali, absolventz ai Universitatii Populare SEXtil Puscariw (cunoscuta si sub numele de sex til you drop), vom da si noi cateva sfaturi, sfesnice,somnifere, sorinel pustiu. Nu voi incerca sa va descriu cactwswl si nici nu va voi vorbi de literatura evreilor :(

‘Eu nu strivesc corolla de minuni a lumi!’ Plm bravo, altfel te loa garda cum ma loat pe mine mai demult ca am mutat o masa

‘In volumul de poezi al lui bacovia intalnim des angoasa’. Pai sa se opereze plm ca am avut eu un prieten cand eram mic la valeni de munte care nu sa operat si ia crescut o ciuperca pe picior si a mancato si la vazut pe donald duck :|

‘Si bineinteles neintrecuta eruditie paremiologica’. Mda asa credeam si eu vreodata da am vazut ca acuma sunt la moda jantele de aluminiu placate cu aur si neoanele roz . ah da si tot jentz luis viton.

Tudor arghezii : Totz uamenii din istoria lumi vreodata au fost uameni tripati’. De acord

Am fost eminentz si la fizica ( am participat la cercuri, olimpiade, orgii)

Einstein" Pana si eu aveam restante. Nu plateam al tinp lumina". Multumim lu albert pt posibilititatea data colegului meu de a scrie paradoxul gemenilor

Stalin" eu nu rezolv circuite an regim sinusoidal, prefer regimul comunist". O cunosti pe tuduce???



cesc (miki maus .....)

Niciun comentariu: